Başka Bir Sen
Mümtaz, yalnız ve talihsiz bir adamdır. Bir gün kazara tanıştığı Derya ile yine bir kazada birlikte ölürler. Ancak Mümtaz, o günden sonra üç yıl boyunca her gün başka birinin bedeninde, yeni bir “son gün” yaşar. Üç yıl sonra bir ödül töreninde Derya ile karşılaşır, ancak bilmediği şey, Derya’nın da aynı döngüyü yaşadığıdır.
Mümtaz, kırklı yaşlarının başında, hayatı bir türlü rayına oturmayan, yalnız ve talihsiz bir adamdır. Mümtaz’ın yolu, yine kötü bir gün yaşadığı sırada, Derya ile kesişir. Ancak bu tesadüf, ikisinin de sonunu hazırlar. Geçirdikleri kazanın ardından tanışan bu iki kişi, bir kamyonetin çarpması sonucu hayatlarını kaybeder. Mümtaz, o tuhaf günü hayatının son günü sanırken, işler hiç de öyle gelişmez. Mümtaz, üç yıl boyunca her gün, o gün ölecek başka insanların bedeninde bambaşka bir kişi olarak bir “son gün” daha yaşamaktadır. Üç yıl sonra, bir ödül töreninde yolu güzel bir kadınla kesişir. Ancak bilmediği şey, bu kadının, kazada birlikte öldüğü Derya olduğudur. Derya da Mümtaz gibi, üç yıldır her gün başka bir bedende uyanmaktadır.