Buz Devri
Trajik bir geçmişi olan tüylü ve yalnız bir mamut, bir yaşındaki bir çocuğu avcı babasıyla yeniden bir araya getirmek için tehlikeli bir yolculuğa çıkan esprili bir tembel hayvana ve entrikacı kılıç dişli bir kaplana katılır.