Kurtuluş Günü: Yeni Tehdit
Gizemli uzaylılar, gezegenimizi neredeyse yok ettikten yirmi yıl sonra, gişe rekorları kıran orijinal Kurtuluş Günü'nün tartışmalara yol açan bu devam filminde, intikam için geri döndüler!