Derin Sular
Su altı araştırmacılarından oluşan bir ekip, derin deniz laboratuvarlarını harap eden deprem sonrasında güvenlik için mücadele etmek zorunda. Ama ekibin korkması gerekenler okyanusun derinlikleri ile sınırlı değil.
Kristen Stewart, bu aksiyon dolu bilim kurgu filminde güçlü bir performans sunuyor. Kepler deniz altı maden platformunun tayfası dar bir alanda, okyanusun yedi mil altında, karadan beş bin mil açıkta 30 gün geçirmelerini gerektiren görevlerinin kolay olmayacağını biliyordu. Ancak hiçbir şey onları yüzleşmek üzere oldukları dehşete göre hazırlamamıştı. Nefes kesen macera, yıkıcı bir depremin iletişim cihazları ve kaçış aracı da dahil olmak üzere platforma zarar vermesi ile başlar. Hızlı düşünen makine mühendisi Norah Price (Stewart), felaketi geçici olarak durdurmayı başarsa da bir an önce kaçmaları gereklidir. Yardım için radyo bağlantısı yoktur ve Norah ile ekip üyelerinin seçenekleri tükenmektedir. Tek umutları, okyanus zemininden yürüyerek iletişim teçhizatının hala çalıştığını umdukları terk edilmiş bir gemiye gitmektir. Su altı kıyafetlerinin sınırlı oksijen taşıyabildiğini bilerek, zamana karşı tehlikeli bir yarışa çıkarlar. Yolculukları yeterince tehlikeli değilmiş gibi, okyanusun karanlık derinliklerinde yalnız olmadıklarını fark ederler. Yakınlarında gizemli bir şey vardır. Bir anda bilinmeyen bir avcı ile tehlikeli bir kedi fare oyununa giren ekip, hayatta kalmak için eşi görülmemiş bir güç ve cesaret sergilemelidir. Vincent Cassel, Jessica Henwick, T.J. Miller, John Gallagher Jr. Ve Mamoudou Athie’nin de oyuncu kadrosunda yer aldığı Underwater, baştan sona kesintisiz aksiyon dolu, tüyler ürpertici ve heyecanlı bir macera.