Deuce Bigalow: Male Gigolo
Akvaryum temizleyicisi Deuce, bir müşterisinin Malibu'daki evine verdiği zararı onarmak için çaresizce paraya ihtiyaç duyar. Deuce, bu karmaşadan kurtulmanın tek yolunun dünyanın en eski mesleğine geçmek olduğuna karar verir!
Her zaman şoke eden Rob Scheider'ın şimdiye kadarki en komik rolü oynadığı, eğlenceli ve mutlaka görülmesi gereken bir yapım. Balık akvaryumlarını temizleyen Deuce (Schneider), bir müşterisinin Malibu'daki lüks apartmanına verdiği zararı hemen onarmak için acilen paraya ihtiyaç duyar. Deuce, dünyanın en eski mesleğine dönmeye - kiralık bir sevgili olarak kadınlara hizmet sunmaya - karar verdiğindeyse komik olaylar dizisi başlar. Her zaman memnun etmeyi amaçlayan bu çılgın ve şehvetli komedide, kahkalarınıza engel olamayacaksınız.