Dr. Dolittle 3
Maya Dolittle normal bir genç kız olmak ister ama bir sorun vardır... Babasının hayvanlarla konuşma yeteneğini miras alır! Maya, bir yaz çiftliğinde, uyum sağlamak için eşsiz yeteneğini saklar ama arkadaşlarının başı derde girince, sadece bir Dolittle'ın yapabileceği şekilde, çiftliğin konuşan hayvanlarının yardımını alarak onları kurtarmaya gider!
Maya Dolittle normal bir genç kız olmak ister ama küçük bir sorun vardır... Babasının hayvanlarla konuşma konusundaki esrarengiz yeteneğini miras alır! Özel yeteneği, onu ailesiyle birlikte köpek kulübesine göndermeye devam eder ve arkadaşlarını tamamen maymuna çevirir! Maya, bir yaz çiftliğinde, uyum sağlamak için eşsiz yeteneğini saklar ama arkadaşlarının başı derde girince, sadece bir Dolittle'ın yapabileceği şekilde, çiftliğin konuşan hayvanlarının yardımını alarak onları kurtarmaya gider! Çok popüler olan Dr. Dolittle serisinin üçüncü bölümü, bir fıçı konuşan maymundan daha fazla aile eğlencesi sunuyor ve sonrasında temizlemesi çok daha kolay!