A Takımı
Liam Neeson, Bradley Cooper ve Quinton “Rampage” Jackson’ın başrollerinde oynadığı gerilim dolu bu filmde, eski Özel Kuvvetler ekibi olan bir grup hapishaneden kaçıp aldıkları en zor görevi tamamlamak zorunda kalır.
A Takımı’nın genişletilmiş versiyonu olan bu filmde, daha önce hiç sinemalarda gösterilmemiş sahneler ile aksiyon ve macera devam ediyor! Liam Neeson, Bradley Cooper, Quinton “Rampage” Jackson ve Sharlto Copley’nin başrollerinde oynadığı gerilim ve adrenalin dolu bir film için kemerlerinizi bağlayın! Askeri mahkeme tarafından işlemedikleri bir suçtan hapse gönderilen, eski Özel Kuvvetler askerlerinden oluşan cesur bir ekip, kendilerine has yeteneklerini kullanarak hapishaneden kaçıp en zor görevlerini tamamlamak zorundadır. Cesarete, anlık zamanlamaya ve bir dizi patlayıcı silaha ihtiyaçlar duyacakları bu görev tam A Takımı için!