NYC dedektifi John McClane geri döndü ve bugüne kadarki en kötü günüyle yüzleşmek üzere! Karşısında talepleri karşılanmadığı sürece şehrin dört bir yanında felakete yol açmaya hazır çılgın bir terörist var. McClane kendini, alışılmadık bir kahramanla birlikte bu tuhaf saklambaç oyununun ortasında buluyor.
Süper star Bruce Willis, Zor Ölüm 3’te dur durak bilmeyen bir aksiyonu ve kıl payı kurtarışları son noktaya taşıyor! Köşeye sıkışmış NYC dedektifi John McClane, yeni bir düşman (Jeremy Irons) Manhattan şehir merkezini alt üst ettikten sonra, talepleri karşılanmazsa daha fazla yıkımla tehdit edince, bugüne kadarki en zor gününü yaşar! Kendini sadistçe bir saklambaç oyununun ortasında bulan McClane ve alışılmadık bir kahraman (Samuel L. Jackson), daha ölümcül bir kargaşayı önlemek için zamana karşı yarışıyor.