Explorer: Arktik Macerası
Sir John Franklin, 1845 yılında iki gemi ve 129 adamıyla dünyanın en yüksek noktasından geçen yeni bir ticaret yolu olan Kuzeybatı Geçidi'ni ilk geçen kişi olmak için İngiltere'den yola çıktı. Franklin'in gemileri hiçbir iz bırakmadan ortadan kayboldu. Şimdi bir grup kaşif, Franklin'in rotasını takip ederek uzun süredir kayıp olan mezarını arayıp gizemi çözmeye çalışıyor.