Gemi Enkazı Avcıları Avustralya
Ryan, Johnny, Nush, Andre ve Ash'ten oluşan korkusuz Gemi Enkazı Avcıları Avustralya ekibi geri döndü ve Avustralya'nın değerli kıyılarında altı epik göreve başlıyor. Çok yetenekli okyanus maceracıları mürettebatı gezegendeki en nefes kesici ve çarpıcı yerlerinden bazılarına geçmişin zengin denizcilik hikayelerini bulmak ve çığır açıcı keşifler yapmak için gidiyorlar.
Ekip, Abrolhos Adaları'nda kaybolan büyük Hollanda gemisinin efsanesini araştırıyor.
Gemi Enkazı Avcıları 1902'de kaybolan lanetli gemiyi aramak için tehlikeli bir uzak resife gider.
Ekip, asırlar önce batan Gilt Dragon’un kayıp 68 kazazedesiyle ilgili yeni ipuçlarını inceliyor.
Gemi Enkazı Avcıları dünya mirası Ningaloo Resifi'nde bir açgözlülük ve çaresizlik hikayesini çözer.