Explorer: Lav Gölü
2001 yılında uydu görüntüleri, dünyanın ucundaki keşfedilmemiş bir volkanda gizemli bir "termal anomali" yakalamıştır. İçinde yatan şey, dünyanın dört bir yanındaki volkanik patlamaları tahmin etmeye yardımcı olacak yeni ipuçları sağlayabilir. Ancak ada o kadar uzaktır ve koşullar o kadar zorludur ki, şimdiye kadar hiç kimse içinde ne olduğunu araştırmak için tepeye ulaşamamıştır.