Free Solo
Serbest tırmanışçı Alex Honnold'ın en büyük hayali olan, dünyanın en ünlü kayasına — Yosemite Ulusal Parkı'nda bulunan 975 metre yüksekliğindeki El Capitan — halatsız tırmanmaya hazırlanışının müthiş, samimi ve cesur öyküsü. Meşhur yönetmenler E. Chai Vasarhelyi ve Jimmy Chin, ölüme meydan okuyan bu tırmanışı, müthiş bir yetenek, ustalık ve baş döndürücü kamera açılarıyla yansıtıyor.