Skylar, yanlışlıkla bazı canavarları gizli ve korunaklı bir odadan serbest bıraktıktan sonra, ebeveynlerinin canavar avcısı olduğunu keşfeder. Şimdi bu canavarlar intikam peşindedirler. Skylar ve arkadaşları tüm canavarları tekrar odaya tıkmalı ve Skylar’ın ailesini kurtarmalıdır.