Halloweentown
Bu komedi-macera tanımadıkları iyi cadı nineleri (Debbie Reynolds) ile cadıların, goblinlerin, vampirlerin ve benzerlerinin normal hayatlar sürdüğü ninelerinin memleketi Halloweentown'a dönen Marnie ve kardeşlerini takip eder.
Bu komedi-macera tanımadıkları iyi cadı nineleri (Debbie Reynolds) ile cadıların, goblinlerin, vampirlerin ve benzerlerinin normal hayatlar sürdüğü ninelerinin memleketi Halloweentown'a dönen Marnie ve kardeşlerini takip eder. Marnie 13üncü doğum gününde bir cadı ailesinden geldiğini ve kendisinin de cadı olduğunu öğrenir. Ayrıca kötü bir gücün Halloweentown'ın ele geçirme planları yaptığını öğrenir ve günü kurtarmak için annesine ve ninesine yardım etmeli.