Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
NASA'da tarihin en büyük operasyonlarından biri olan astronot John Glenn'in yörüngeye fırlatılmasında büyük etkileri olan üç kadın hakkında inanılmaz ve ilham verici, daha önce anlatılmamış gerçek bir hikaye.
NASA'da çalışan ve dünyanın en büyük operasyonlarından biri olan John Glenn'in yörüngeye fırlatılışının arkasındaki beyinler olan parlak Afrikalı-Amerikalı kadınlar Katherine Johnson (Taraji P. Henson), Dorothy Vaughan (Octavia Spencer) ve Mary Jackson'ın (Janelle Monae) inanılmaz, anlatılmamış gerçek hikayesi. Bu çarpıcı başarı dünyayı harekete geçirdi ve nesillere büyük hayaller kurmaları için ilham verdi.