Rapunzel: Karmakarışık Bir Düğün
Herkes Rapunzel ve Flynn'in düğünü için toplanırken Kraliyet bayram havasındadır. Fakat çiçek bukalemunu Pascal ve yüzük taşıyıcısı Maximus, altın yüzükleri kaybedince, çılgın bir arama ve kurtarma görevi başlar. Umutsuz ikili, kimse kaybolduklarını fark etmeden yüzükleri bulmaya çalışırken, arkalarında komik bir kaos izi bırakırlar. Maximus ve Pascal günü kurtaracak ve kiliseye vaktinde yetişebilecekler mi? Ve Flynn'in burnunu düzeltebilecekler mi?