Rapunzel: Serüvenler (Kısalar)
18 yıl boyunca bir kulede kilitli kaldıktan sonra Rapunzel ve Pascal, Corona’daki insanlarla (ve hayvanlarla) arkadaş olmaya can atmaktadır.