Buz Devri: Dinozorların Şafağı
Tarih öncesi dostlarımız Manny, Sid, Diego ve Scrat, dinozorlar ve Buck adlı tek gözlü bir sansarın yaşadığı gizemli bir yeraltı dünyasına adım atarlar.