Komedi, Animasyon
Scrat'ın delicesine zor bulunan meşe palamudunun peşinde koşması, dünyayı değiştiren sonuçlara yol açar: Manny, Diego ve Sid için şimdiye kadarki en büyük maceralarını tetikleyen kıtasal bir felaket.