Trolley Troubles
Tramvay kondüktörü Oswald, hareket etmeyi reddeden bir inek tarafından yolda durdurulur. Ardından dik bir tepeyle karşılaşır ve tramvay bu tepeyi aşmakta zorlanır. Sonunda tepeyi aştığında, tramvay kontrolden çıkarak çılgınca hızlanır. Oswald'ın şanslı tavşan ayağı onu kurtarabilecek midir?