Mickey Mouse (Kısalar)
Bu yepyeni kısa bölümlerden oluşan çizgi dizi macerasında, Mickey Mouse, dünyanın dört bir yanında kendisini gülünç durumlar içerisinde bulur! Mickey, arkadaşlarıyla yeni maceralar yaşar! Minnie’nin kafesinde kruvasan kalmayınca Mickey, Paris trafiği ve daha bir sürü engeli aşıp onun yardımına koşmak zorunda kalır. Yılın en sıcak gününde Mickey, Donald ve Goofy serinlemenin yaratıcı yollarını bulmak zorundadır!
Klasik Mickey Mouse maceralarının eğlenceli dokusunu beraberinde getiren bu çizgi dizide, Mickey, kendisini büyük bir gülünç durum silsilesinin tam da ortasında buluyor. Yıllardır çok sevilen cazibesi ve iyi kalpliliğinin yanı sıra yaşadığı şeyler, Mickey'nin tuttuğunu koparan, serseri yanlarını da ortaya çıkarıyor. Mickey, her bölümde Santa Monica’dan New York’a, Paris’ten Pekin’e, Tokyo’dan Venedik ve Alplere, birbirinden farklı şehirlerde saçma bir durum, karmaşık bir bilmece ve hem fiziksel hem de görsel şakalarla dolu bir olaylar dizisinde maceraya atılıyor. Mickey, çizgi dostları Minnie Mouse, Donald Duck, Daisy Duck, Goofy ve Pluto ile birlikte hayatı keşfedip, deneyimlerken, öykülerin içerisinde insanın içini ısıtan, fedakar anlara da tanıklık ediyoruz.