The Longest Ride
Usta hikâye anlatıcısı Nicholas Sparks'ın çok satan kitabından uyarlanan bu romantik drama, hayatlarını sonsuza dek değiştirecek ve kaderlerini belirleyecek bir bağ kuran genç bir çifti merkezine alır.
Usta hikâye anlatıcısı Nicholas Sparks'ın en çok satan kitabından uyarlanan Seninle Bir Ömür, gerçek aşka inanmanızı sağlayacak. Eski bir boğa güreşçisi olan Luke (Scott Eastwood), geri dönmeye çalışırken New York'ta hayallerindeki işe hazırlanan üniversite öğrencisi Sophia (Britt Robertson) ile tanışır, sıra dışı ama belirsiz romantik bir yolculuğa çıkarlar. İlişkileri çıkan çatışmalarla sınanır. Luke ve Sophia, evliliğine dair yürek ısıtan anılarıyla genç çifte ilham veren ve hayatlarını sonsuza dek değiştiren Ira (Alan Alda) ile kaderlerini belirleyecek bir bağ kurar.