The Art Of Getting By
Freddie Highmore ve Emma Roberts, lisede tanışan ve arkadaştan fazlası olmanın kaderlerinde olup olmadığına karar vermeleri gereken, kaderci bir çocuk ve güzel ama karmaşık bir kızı canlandırıyorlar.