Aslan Kral 1 1/2
Bu komedi-macerada Timon ve Pumbaa, nereden geldiklerini, nerede tanıştıklarını ve Simba'nın Serengeti'yi kurtarmasına nasıl yardım ettiklerini açıklıyorlar. Hikayeleri, Timon ve Pumbaa'nın bakış açısından biraz farklı görünen, Aslan Kral'daki bazı önemli olaylara bir bakış içerir - örneğin Kral Mufasa'nın bebek Simba'yı hayvanlar krallığına tanıtması gibi. Tüm hayvanların yeni hükümdarlarına boyun eğdiği o dramatik anın arkasında başka şeyler olduğunu söyleyelim. Nathan Lane, Matthew Broderick ve Ernie Sabella bu komik müzikal hikaye için geri dönüyorlar. Ayrıca Timon'un Annesi (Julie Kavner) ve Max Amca (Jerry Stiller) gibi renkli yeni karakterlerle tanışın.