LEGO Marvel Avengers: Code Red
Avengers New York'u kurtarmak için bir araya gelir ancak Black Widow ile babası Red Guardian arasında ebeveynlik tarzı hakkında çıkan bir tartışmanın ardından, babası gizemli şekilde ortadan kaybolur. Avengers araştırırken, kötü kalpli Koleksiyoncu'nun adında "kırmızı" kelimesi geçen her karakteri kaçırdığını keşfederler. Babasını bulmaya kararlı olan Black Widow, Koleksiyoncu'nun şeytani inini bulmak ve tutsakları onun kötü pençelerinden kurtarmak için Avengers'a liderlik etmek zorunda kalır.