LEGO Star Wars: Summer Vacation
Finn, Galaktik Yıldız Kruvazörü Halcyon'daki arkadaşları için sürpriz bir tatil ayarlar! Ancak Finn gruptan ayrıldığında plan anında bozulur. Halcyon'da tek başına olan Finn, yanlış giden tatillerle ilgili beklenmedik hikayelerini paylaşan üç Güç Ruhu ile karşılaşır: yani Obi-Wan Kenobi, Anakin Skywalker ve Prenses Leia ile.