Star Wars: The Bad Batch
Destansı final sezonunda Ekip'in sınırları, uzaklardaki bir İmparatorluk bilim laboratuvarında kendi mücadelesini veren Omega ile yeniden buluşma mücadelesinde, test edilecek. Parçalanmış ve her yönden gelen tehditlerle karşı karşıyayken, beklenmedik müttefikler aramak, tehlikeli görevlere atılmak ve İmparatorluk'tan kurtulmak için öğrendikleri her şeyi bir araya getirmek zorunda kalacaklar.