Boğa Köpekbalığının Sırları
Boğa Köpekbalığının Sırları, bu tehlikeli devlerin gizemini çözüyor: nasıl göç ediyorlar ve nasıl avlanıyorlar. Deniz biyoloğu Dr. Ryan Daly ve bir grup bilim insanı, boğa köpekbalıklarının çevremize neden daha çok yaklaştıklarını daha iyi anlama umuduyla hareketlerini ve davranışlarını ortaya çıkarmak için en son teknolojiyi kullanıyor.