Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Bu genişletilmiş bölümde, Florida'da en iyi okyanus yırtıcıları arasında nadir görülen bir olay videoya kaydedildi: boğa köpekbalıkları büyük bir çekiç kafaya saldırıyor. Dr. Heithaus ve köpekbalığı uzmanlarından oluşan bir ekip, birini diğerine karşı kışkırtan bir soruşturma başlattı. Bu en iyi yırtıcılar karşı karşıya geldiğinde neler olacağını görmek için deneyler yapıyorlar.