Labirent: Son İsyan
Labirent'in destansı finalinde Thomas, Gladers'a son görevlerinde önderlik ediyor. En ölümcül labirent olduğu ortaya çıkan efsanevi Son Şehir'e girmeleri gerekiyor!
Labirent efsanesinin bu destansı finalinde Thomas, kaçan Gladers grubuna son görevlerinde önderlik ediyor. Arkadaşlarını kurtarmak için, en ölümcül labirent olduğu ortaya çıkan, WCKD'nin kontrolündeki efsanevi Son Şehir'e girmeleri gerekiyor! Oradan canlı çıkan herkes, Gladers'ın labirente ilk geldiklerinden beri sordukları soruların cevaplarını alacak.