Mickey ve Arkadaşları: Şeker mi, Şaka mı?
Mickey ve ekibi şaka mı, şeker mi diye sormak için çıktıklarında, Donald o güne kadar gördüğü en ürkütücü malikaneyi görür. En ürkütücü evde en iyi ikramların olduğu inancıyla, arkadaşlarını ziyaret etme riskini almaya ikna eder. Evin sahibinin Cadı Hazel olduğu ortaya çıkar; Hazel'ın hiç ikramı yoktur ve bunun yerine onlara büyü yapar. Şarkılar ve komik ürkütücülükle Mickey ve Arkadaşları: Şeker mi, Şaka mı?, Cadılar Bayramı'nın eğlencesini ve arkadaşlığın önemini gözler önüne serer.