Mickey'nin İki Cadı Hikayesi
Mickey, Cadılar Bayramı'nda Mutlu Hayaletler Tepesi'ndeki Cadı Akademisi'nde eğitimde olan ve mezun olabilmek için dört tane sınavı geçmesi gereken Minnie ve Daisy'nin hikayesini anlatır.
Mickey, Cadılar Bayramı'nda Mutlu Hayaletler Tepesi'ndeki Cadı Akademisi'nde eğitimde olan ve mezun olabilmek için dört tane sınavı geçmesi gereken iki cadının (Minnie ve Daisy) hikayesini anlatır. Daisy sınavları geçebilmek için yeterli özgüvene sahip değilken, kızlar kendi sihirlerinin aslında birlikte çalışmak olduğunu görür ve birlikte çalışmak kızların arasındaki arkadaşlığı daha da güçlü yapar. Bu sayede kızlar birlikte yaramaz bir hayaleti yener ve hem mezun olmayı hem de gerçek cadı olmayı hak ettiğini kanıtlar!