A Haunting in Venice
İkinci Dünya Savaşı'nın ürkütücü Venedik'inde, Cadılar Bayramı'nda geçen "A Haunting in Venice", ünlü dedektif Hercule Poirot'nun geri dönüşünü konu alan kan dondurucu bir polisiye. Artık emekliye ayrılmış olan ve Venedik'te gönüllü sürgün hayatı yaşayan Poirot, harap ve lanetli bir sarayda pek istemeyerek de olsa bir ruh çağırma seansına katılır. Misafirlerden biri cinayete kurban gidince, dedektif kendini karanlıklar ve sırlarla dolu bir dünyada bulur.