Only Murders in the Building
Only Murders in the Building, New York City'deki apartmanlarında bir komşunun gizemli ölümünü araştırırken, gerçek suçla ilgili bir saplantıyı paylaşan ve kendilerini birdenbire gerçek bir suçun içinde bulan üç yabancıyı konu alır.
Charles, Oliver ve Mabel ipuçlarını takip ederken kendilerini Manhattan dışında bulur.
Ekip, zamana karşı yarışırken eski ve yeni güçleri birleştirmek için var gücüyle çalışır.