Notes On A Scandal
Yalnız bir kız kurusu, en iyi arkadaşının genç bir öğrenciyle ilişkisinin gerçek hikâyesini anlatmaya koyulunca kendi acı hayatı hakkında düşündüğünden daha fazlasını ortaya çıkarır.