Once Upon a Time in America
Şiddet ve hırsın ön plana çıktığı bu gangster filminde, New York'taki eski Yahudi mahallesinde dört çocukluk arkadaşının, alkol yasağı dönemindeki suç imparatorluğunda kötü şöhretli gangsterler olarak yaşadıklarını izliyoruz.
1920'li yıllarda New York'taki iki çocukluk arkadaşının varlıklı ve güçlü gangsterlere dönüşmesinin hikayesi. Hiçbirinin en derin hayalleri ve arzuları gerçek olmaz ve arkadaş grubu, 35 yıl boyunca aydınlatılamayacak olan bir şiddet patlamasında ayrı düşer.