Efsanevi araba hırsızı Randall “Memphis” Raines hızlı yaşamını geride bıraktığını düşünmektedir – ta ki kardeşini şeytani bir gangsterin gazabından kurtarmak için emeklilik yaşantısını bırakana kadar.
Dinamik, süper star Nicolas Cage [The Rock (Kaya)] ve çekici yıldız Angelina Jolie, bu aksiyon dolu eserde kesintisiz bir hız fırtınası sergiliyorlar. Efsanevi araba hırsızı Randall “Memphis” Raines (Cage) hızlı yaşamını geride bıraktığını düşünmektedir – ta ki kardeşini (Giovanni Ribisi) şeytani bir gangsterin gazabından kurtarmak için emeklilik yaşantısını bırakana kadar. Hız tutkusu ve özgüven ile dolu olan Memphis, aceleyle eski ekibini bir araya getirir. Bu kişilerin arasında Robert Duvall [Phenomenon (Mucize)] ve Vinnie Jones da yer almaktadır. Ve gelmiş geçmiş en büyük araba hırsızlığını gerçekleştirmek için tam gaz bir yarışa girişir. Bu aksiyon dolu film hızlı başlar ve hiç yavaşlamaz.