Orman Kaçkını
Disney, dünyanın dört bir yanındaki ailelerin bayıldığı komedi filmini huzurlarınıza getiriyor! Afrika ormanlarının derinliklerinde bir uçak kazasından kurtulan tek kişi olan bebeği goriller büyütür. Büyüdüğünde iri yarı ve sevimli bir sakar olan George'un (Brendan Fraser), koca gagalı habercisi Tookie, ortalama bir bilim adamından daha zeki olan konuşan goril Ape ve kendini köpek sanan fıstık tutkunu ihtiyar fil Shep gibi bir yağmur ormanı dolusu hayvan dostu da vardır! Kaçak avcılar George'un dostlarına musallat olunca, Sarmaşıklar Kralı George harekete geçer ama siz daha "Şu ağaca dikkat et!" diyemeden, sarmaşık dolanmış birkaç ağaçla burun buruna gelir bile!