Orman Kaçkını 2
Ailelerin ve eleştirmenlerin bayıldığı çılgın macera ve komedi filminin devamı Orman Kaçkını 2, herkesin gözde karakterleriyle yeniden karşınızda. George'u ve karısı Ursula'yı, evliliğin verdiği mutlulukla ormanda huzur içinde yaşarken bırakmıştık. Ne yazık ki her şey değişmek üzere. George'un düzenbaz kayınvalidesi Beatrice Stanhope, kızının ve torununun ormanın sakar kralıyla yaşamasına izin vermek istemez. Sinsi bir plan tasarlar. George'tan ayrılmasını sağlamak amacıyla Ursula'yı hipnotize etmesi ve ormanı da bir bataklığa çevirmesi için Ursula'nın takıntılı eski nişanlısı Lyle ile iş birliği yapar. Tüm şarmaşıklar Las Vegas'a uzandığı için George'un, Ape'in, Shep'in ve Tookie-Tookie'nin oraya gidip önce Ursula'yı, ardından da geri dönüp Lyle'ın buldozerli zorbalarının elinden ormanı kurtarması gerekmektedir.