Disney Intertwined Live!
"Disney'in Tılsımlı Bileklik Canlı" deneyimini yaşayın! "Donde voy" ve "Convénceme" gibi orijinal şarkılar içeren programda ayrıca 90'lardan "Keep Living Without Your Love" gibi şarkıların cover'ları, "Çılgın Cuma: Yeni Bir Müzikal" müzikalinden seçme şarkılar ve "Tacones Rojos" ve "Vivir Así" gibi son dönemin popüler şarkıları da yer alıyor.