Bia
Tutkulu bir sanatçı olan Bia, gençlerin web içeriği ürettiği Fundom'da takılır. Müzik tutkusunu keşfeder. Herkes Bia'nın, ölen kardeşi Helena’yla özel bir bağı olduğunu düşünür. Bia’nın harika aşk hikayesi engellerle karşılaşır. BIA, sosyal medyanın hızlı temposunda müzik, gizem ve romantizmdir.
BIA, eğlence dolu ve rahat bir ortamda takılmak, sanatlarını yaratmak ve ifade etmek için bir araya geldikleri bir yer olan "Fundom"da yeteneklerini keşfeden, paylaşan ve geliştiren bir grup gencin hikayesini anlatıyor. Ana karakter olan Bia Urquiza, büyük bir hayal gücüne ve yaratıcılığa sahip 16 yaşında bir kızdır. Bia sanatını, onu çevreleyen gerçekliğe dayalı çizimlerle ifade ediyor. En iyi arkadaşları ve Fundom'da tanıştığı yeni arkadaşlarıyla birlikte Bia, yeni maceralara atılır, aşık olur, zorlu engellerin üstesinden gelmeyi öğrenir, hayattan dolu dolu keyif almanın kendini ailesi ve arkadaşlarıyla kuşatmanın önemini keşfeder. Herkesin kim olduklarını ve nihayetinde ne istediklerini anlamaya çalıştığı bir dönemde, Bia ve arkadaşları böyle arayışlar içine girer. Şarkı söyler, dans eder, videolar oluşturur ve hayallerini gerçekleştirmek için birlikte çalışırlar. Önlerindeki en büyük zorluk, her bireyin gerçekten ne istediğini bulmaktır; bunu bir kez keşfettiklerinde, hem kendilerine karşı dürüst olup hem de onu nasıl takip edeceklerini öğrenmeleri gerekir. Yetenekli kişilerin daha fazla takipçi ve şöhret için her şeyi yapmaya hazır olduğu bir dijital ağ olan Laix'in felsefesinden farklı olarak, gerçek başarının mutluluğu bulmak olduğu ilkesiyle hareket eden Fundom grubu, hayal kırıklıklarıyla karşılaşacak ve birkaç kez düşüp tekrar ayağa kalkacak. BIA, hepsi sosyal medya ağlarının ritmiyle iç içe geçmiş müzik, gizem, romantizmdir.