Penguenler
Penguenler'de, Steve adında bir Adelie pengueni uygun bir yuva yapmak, eşini bulmak ve bir aile sahibi olmak için buzlu Güney Kutbu baharında milyonlarca erkek hemcinsine katılır. Bu mutlu sonu engellemek isteyen katil balinalardan pars foklarına kadar her şeyin hedefi olan Steve için hiçbir şey kolay olmayacaktır!