Uçaklar
Arabalar dünyası, hayali tüm zamanların en iyi hava yarışında yarışmak isteyen bir zirai uçak olan Dusty'yi konu alan, aksiyon ve macera ile hareketlendirilen ve yükseklerden uçan komedi animasyon filmi Uçaklar ile uçuşa geçiyor. Dusty, inşa amacından çok daha fazlasını gerçekleştirmeye yetecek ilham ve cesareti kendinde bulabilecek mi?
Arabalar dünyası, Disney filmi Uçaklar ile uçuşa geçiyor. Çok büyük hayallere ve gelmiş geçmiş en büyük hava yarışında dünyanın en hızlı uçakları ile yarışma şansına sahip zirai bir uçak olan Dusty'ye katılın. Dusty'nin kocaman bir kalbi, ancak iki büyük problemi var... O, hız yapmak için tasarlanmamış ve ayrıca yüksekten korkuyor. Bu sıra dışı kahraman şimdiye kadar hayal bile etmediği yüksekliklere çıkmayı hedefleyerek büyük bir cesaret sınavı veriyor. Dusty, arkadaşlarının ufak yardımlarıyla kendisini aşacak cesareti ve yükseklere çıkacak isteği kendinde buluyor.