Old MacDonald Duck
Donald Duck, hayvanları beslemek ve inek Clementine'ı sağmak gibi çiftlikteki işlerini yapmaya başlar, ancak ısrarcı bir sinek planlarını bozup dikkatini dağıtınca merhemde (daha doğrusu sütte) bir sinek olduğunu fark eder.