Komedi, Animasyon
Donald, waffle yapmak için bir radyo programından esinlenir fakat hamura yanlışlıkla lastik solüsyon ekler ve bu, o kadar büyük bir kargaşaya sebep olur ki, onları fırçalamak için aceleyle radyo istasyonuna doğru yola çıkar.