Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde
The Lego Movie ve 21 Jump Street'in arkasındaki yaratıcı beyinler Phil Lord ve Christopher Miller, benzersiz yeteneklerini, türünün ilk örneği olan çığır açan bir görsel stille farklı bir Spider-Man Evreninin yeni bir vizyonuna getirir. Spider-Man: Into the Spider-Verse, Brooklyn'li genç Miles Morales'i ve birden fazla kişinin maske takabileceği Spider-Verse'in sınırsız olanaklarını tanıtır.