Avengerlar, bir zombi salgınına yenik düştükten sonra, hayatta kalmaya çalışan bir grup, süper güçlü ölüleri durdurmanın yolunu arar. Dünyalarını kurtarmak için distopik bir evrende zamana karşı yarışırlar.