Tim Burton’s The Nightmare Before Christmas
Aynı korkutup çığlık attırma rutininden sıkılan Balkabağı Kral Jack Skellington, Noel sevincini yaymak için can atmaktadır. Ancak neşeli görevi, Noel Baba'yı tehlikeye atar ve tüm iyi kalpli küçük erkek ve kız çocukları için tam bir kabus yaratır.
Her tatilin kendine özel bir diyara sahip olduğu, sihir ve harikalarla dolu olağanüstü bir dünyaya girin. Bu, Cadılar Bayramı Kasabası'nın Balkabağı Kralı Jack Skellington'ın ve geceleri ortaya çıkan tüm hortlakların samimi hikayesi. Aynı eski numaralar ve şekerlemelerden sıkılan Jack, daha fazlasını ister ve çok geçmeden Noel Kasabası'nın görkemli büyüsüne rastlar. Jack, bu neşeli tatili Cadılar Bayramı Kasabası'na taşımaya karar verince, Noel Baba'nın yerini doldurma hayali başarısız olur ve işleri düzeltmek onu seven bez bebek Sally'ye düşer.