Oyuncak Hikayesi 3
Andy, üniversiteye gitmeye hazırlanmaktadır. Ona sadık olan oyuncakları ise belirsiz gelecekleri yüzünden endişe içindedir. Woody, Jessie, Buzz ve diğer oyuncaklar, yepyeni farklı oyuncaklarla tanışırlar. Ve ardından macera başlar.
Disney/Pixar'ın yaratıcı zekalarının ortaya çıkardığı Oyuncak Hikayesi 3, oyuncak kutusunun içinde olup biten asla unutamayacağınız sıcacık ve neşeli olayları deneyimlemeniz için sizleri davet ediyor. Oyuncak Hikayesi 3'te, Woody, Jessie ve Buzz, sahipleri Andy’nin günün birinde büyüyeceğini kabullenmiş durumdadır. Peki o gün gelip çattığında ne yapacaklardır? Serinin üçüncü bölümünde Andy, üniversiteye gitmeye hazırlanmaktadır. Ona sadık olan oyuncakları ise belirsiz gelecekleri yüzünden endişe içindedir. Woody, Jessie, Buzz ve diğer oyuncaklar, yepyeni farklı oyuncaklarla tanışırlar. Ve ardından macera başlar. İzleyiciye yeniden sonsuz macera sunan filmde yeni karakterlerle de tanışıyoruz: Barbie'nin erkeği Ken, Bay Pricklepants isimli kirpi ve çilek kokulu herkesi kucaklayan ayı...