Werewolf by Night in Color
Şimdi renkli olarak sunulan Marvel Studios'un "Werewolf by Night in Color" filminde, karanlık ve kasvetli bir gecede, karanlıklardan gizli bir canavar çetesi ortaya çıkar ve liderlerinin ölümünün ardından Kan Taşı Tapınağı'nda toplanırlar. Liderin hayatının tuhaf ve korkunç anma töreninde, güçlü bir yadigar için ölümcül bir rekabete girerler.
Şimdi renkli olarak sunulan Marvel Studios'un "Werewolf by Night in Color" filminde, karanlık ve kasvetli bir gecede, karanlıklardan gizli bir canavar çetesi ortaya çıkar ve liderlerinin ölümünün ardından Kan Taşı Tapınağı'nda toplanırlar. Liderin hayatının tuhaf ve korkunç anma töreninde, güçlü bir yadigar için gizemli ve ölümcül bir rekabete girerler. Bu, sonunda onları tehlikeli bir canavarla yüz yüze getirecek bir avdır. 1930'ların ve 1940'ların korku filmlerinden ilham alan bu ürpertici film, Marvel Sinematik Evreni'nin yeni bir yanını keşfederken, bol miktarda gerilim ve korku ile ürkütücü duygular uyandırmayı amaçlıyor.